گوگل پاندا سئو

گوگل پاندا سئو

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:14 | بازدید : 39
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

سئو سایت | بهینه سازی سایت | افزایش بازدید سایت | خدمات سئو سایت | ثمینکام

 

بیایید با حقایق روبرو شویم: اگر Google به دلیل اینترنت بودن Google ، زیاد فهرست بندی نشود ، تجارت شما در اینترنت نیست.

 

بنابراین هنگامی سئو چیست که محبوب ترین موتور جستجوگر جهان اخیراً از بروزرسانی الگوریتم جستجوی خود خبر داد ، بسیاری از مشاغل تجاری که از محتوای بی کیفیت برای هدایت بازدید موتورهای جستجو به سایت های خود استفاده می کنند ، در انتهای صفحه قرار گرفتند. تحت رژیم جدید ، انتشار مطالب کپی شده ، مقالات چرخانده شده ، جعل ها و محتوای پر شده با کلمات کلیدی در واقع از رتبه بندی این به اصطلاح "مزارع محتوا" بی ارزش است.

 

با این حال ، اگر شرکت شما یک نوع دوستی با یک وب سایت یا وبلاگ است که عادت به انتشار محتوای منحصر به فرد ، با کیفیت بالا ، مرتبط و مفید را دارد ، احتمالاً با رتبه بندی جستجوی بهتر پاداش خواهید گرفت. اگر سایت شما به کاربران کمک می کند تا محتوایی را که مربوط به جستجوهای آنها است پیدا کنند ، الگوریتم به روز شده Google - لقب Farmer / Panda - به شما کمک می کند تا از لطف گوگل برخوردار باشید. مانند هایدی کلوم ، سوپرمدل ، علاقه دارد در پروژه باند براوو بگوید: "یک روز تو هستی ، و روز دیگر بیرون."

 

چقدر این کار کوچک برای مزارع محتوایی ویرانگر بود؟ بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت مستقل نرم افزار جستجوگرها Sistrix ، "تعداد زیادی از دامنه های با کیفیت پایین دید قابل توجهی را از دست دادند" در صفحات نتایج موتور جستجوی Google ایالات متحده.

 

 

 

به تعبیری ، گوگل خط چشمگیری را در این زمینه ترسیم کرده و از همه دارندگان وب سایت انتظار دارد که محتوای بی نظیری را در صفحات خود اضافه ، نگهداری و تغذیه کنند. اگر یک سایت تجاری را اداره می کنید ، این توسعه فرصتی است برای ارائه اطلاعات مفید به بازدیدکنندگان بالقوه و همچنین ایجاد شرکت یا کسب و کار خود به عنوان مرجعی در مورد محصول یا خدمات.

 

البته ، این تغییرات ایجاد شده توسط گوگل باعث شکایت صاحبان وب سایت هایی شده است که در این روند کاهش یافته اند ، از جمله اتهاماتی که گوگل توانایی دستکاری در رتبه بندی را دارد.

 

مت کاتس ، مهندس اصلی گوگل در گروه کیفیت جستجو در این شرکت ، در آخر هفته در Search Marketing Expo - West در سان خوزه ، کالیفرنیا صحبت کرد و گفت چنین نیست. وی گفت: "الگوریتم های بسیار زیادی وجود دارد - شاید اکثر الگوریتم ها - که هیچ استثنایی در آنها وجود ندارد" ، و افزود که Panda راهی برای ایجاد استثنا به صورت دستی ندارد.

 

کاتس به سخنرانان کنفرانس گفت: "شما سعی کنید و تا آنجا که می توانید الگوریتمی کنید انجام دهید." اما او توجه داشت که سایت های مشکل دار باید متوقف شوند. وی افزود: "این همان اسپم است" ، افزود: شما سعی می کنید آن را به طور خودکار تشخیص دهید. کاتس می گوید ، اما چیزهایی که نمی توانید صید کنید باید به صورت دستی برداشته شود زیرا این سو abuse استفاده است.

 

با توجه به اینکه 85 درصد از بازاریابان سازمانی از SEO استفاده می کنند یا قصد دارند تا سال آینده استفاده کنند ، طبق تحقیقات Forrester Research ، حذف تاکتیک های SEO کلاه سیاه برای کسب و کارها در اینترنت اجباری می شود. در عوض ، آنها ممکن است یک "کلاه سفید" بگذارند و مانند ژن اتری شروع به بازی کنند.

 

اگر فکر می کنید سایت شما چگونه صفحه اول گوگل باشیم  تحت تأثیر تغییرات Google قرار گرفته است ، نگرانی های خود را به صورت آنلاین در تالار گفتمان راهنمای مرکزی Google Webmaster به اشتراک بگذارید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش