آموزش پیشرفته بازاریابی

آموزش پیشرفته بازاریابی

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:08 | بازدید : 60
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Web Design & Web Development agency Ashford, Kent - Warp Design

 

گر اسکار گرفتید ، در سخنرانی پذیرش از چه کسی تشکر می کنید؟

 

مامانت؟ بابا حیوانات خانگی ، جنگو و دیگو؟

 

همه آنها سزاوار هستند ، اما وقتی مردم برای جمع بندی سخنانشان در برابر ساعت مسابقه می دهند ، همیشه شنیدن تشکر از آنها در پشت صحنه از تیم باعث خوشحالی من می شود.

 

مانند هالیوود ، همه مشاغل در تجارت با شهرت و توجه شایسته آنها همراه نیستند ، اما حقیقتاً ، اینها اغلب کارهایی هستند که کل عملیات را ممکن می کنند.

 

هر فیلم ، پروژه یا شرکتی فقط به خوبی افراد پشت سر آن است ، به همین دلیل صفحه تیم یک قطعه ضروری در وب سایت هر کسب و کار است.

 

صفحه تیم شما جایی است که مردم برای دیدن زیر پرده نگاه می کنند. ببینید چه کسی در سازمان شما جادو می کند ، چه چیزی آنها را واجد شرایط می کند و مهمتر از همه ، چه چیزی آنها را متفاوت می کند.

 

چه شما برای استخدام استخدام های جدید وجود داشته باشد و چه به راحتی دنیا را به کارمندان خود معرفی کنید ، صفحه تیم شما به استراتژی مشابه سایر موارد در وب سایت شما نیاز دارد.

 

بهترین صفحات تیم چه چیزهای مشترکی دارند؟ در اینجا فقط برخی از خصوصیاتی که با آنها روبرو شده ام ذکر شده است:

 

آنها انسانی و قابل استفاده هستند. - آنها به صورت محاوره ای با خواننده صحبت می کنند و به شما اجازه می دهند حتی در خارج از دفتر کار با تیم آنها آشنا شوید.

آنها به شما می گویند که آنها واقعاً چه کسانی هستند. - بهترین صفحات تیم به خوانندگان می گوید آنچه تیم آنها روی میز آورده است. ارزشهایی که آنها به اشتراک می گذارند و آنچه آنها را از دیگران متفاوت می کند.

آنها مردم خود را در دسترس قرار می دهند. - خواه آدرس ایمیل باشد یا پروفایل شبکه های اجتماعی ، تیم خود را در برج عاج قفل نکنید. خطوط ارتباطی را باز کنید تا در صورت لزوم افراد بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

از عکس های تیم واقعی استفاده کنید.

آنها داستان خود را می گویند ، اما درهم سئو چیست و برهم نیست.

هنوز نمی توانید آن را تجسم کنید؟ این 11 نمونه صفحه عالی تیم را که آنها را عملی می کند ، بررسی کنید:

 

1. کیک استارتر

چرا کار می کند:

 

صفحه تیم کیک استارتر توجه من را به خود جلب کرد زیرا همانطور که در هدر عنوان شده است ، همه شما را نشان می دهد. هر یک از اعضای تیم وقت خود را برای درخشش بدست می آورند و هنگامی که عکسهای فردی آنها را مرور می کنید ، می توانید ببینید که چند شخص از Kickstarter از آنها پشتیبانی کرده اند و همچنین از گروه مورد علاقه خود پشتیبانی می کنند.

 

علاوه بر این خبر ، Kickstarter به شما امکان می دهد تا نه تنها توسط بخش ، بلکه با برچسب های عجیب و غریب مانند "بازیکنان D&D" ، "خوانندگان" و "مواد غذایی" برای کاراکترهای شخصی ، از طریق کارمندان فیلتر کنید.

 

🔎 آموزش پیشرفته بازاریابی: نحوه ایجاد یک راهنمای سبک محتوا برای نام تجاری خود (+ الگوی راهنمای سبک محتوای رایگان)

 

اگرچه ساده ، این صفحه تیم نشان می دهد اعضای تیم Kickstarter فقط برای این شرکت کار نمی کنند ، آنها شخصاً از هدف و هدف آن پشتیبانی می کنند و اگر شما نیز این کار را انجام دهید ، یک صفحه دعوت برای عمل (CTA) برای صفحه شغلی آنها در انتظار شما است.

 

2. اتسی

بهترین صفحه تیم Etsy

 

چرا کار می کند:

 

مارک Etsy همه در مورد خانه بودن یا دست ساز بودن توسط افراد علاقه مند به کارشان است. تصویر سرصفحه در صفحه تیم این شرکت عملکرد بسیار خوبی در رانندگی این احساسات به خانه دارد ، و نشان می دهد که مردم در یک محیط غیر معمولی لبخند می زنند ، به نظر می رسد از کاری که انجام می دهند واقعاً لذت می برند.

 

همانطور که به پایین صفحه ادامه می دهید ، سپس قبل از اینکه توسط یک موزاییک بزرگ از بقیه اعضای تیم و نام آنها ملاقات شود ، به تیم رهبری شرکت (و مشخصات کامل آنها) معرفی می شوید.

 

3. آکادمی خان

بهترین صفحه تیم آکادمی خان

 

چرا کار می کند:

 

هدف KhanAcademy آموزش و دانش برای توده ها است. قابل دستیابی و ترساندن آن. این احساسی است که به خوبی در صفحه تیمش منتقل می شود.

 

KhanAcademy با به نمایش گذاشتن هر یک از اعضای تیم خود ، نه تنها به شما می گوید که هر کس چه کسی است و چه کاری انجام می دهد ، بلکه به شما یک نگاه اجمالی می دهد که در خارج از دفتر چه کسی هستید و همچنین چگونه با آنها ارتباط برقرار می کند. این جزئیات باعث می شود تیم و شرکت و مارک تجاری بسیار دوستانه تر باشند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش